Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 JTD масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от SoHm Покажи съобщение
    Първоначално публикувано от Коки
    никога няма да успеем да подложим нашите трансмисии на такива натоварвания, за каквито е пригодено това масло

    Точно това ме "притеснява". Може и да ми е тъпа логиката, но след като маслото е за сериозни натоварвания, няма ли при нормално каране да се получи обратен ефект.
    И мен ме притеснява да няма обратен ефект, но трябва да питаме някой спец, щото и аз не разбирам. Според мен, това от 19.60 лв/литър ще е достатъчно добро, а марката Мотул така или иначе е №1 поне при трансмисионните.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
      И мен ме притеснява да няма обратен ефект, но трябва да питаме някой спец, щото и аз не разбирам. Според мен, това от 19.60 лв/литър ще е достатъчно добро, а марката Мотул така или иначе е №1 поне при трансмисионните.

      слагайте приста лидер
      и то наливно, че е по-евтино
      пак ще ви свърши същата работа както и скъпите масла

      Comment


      • #33
        Така дотук са цитирани няколко марки масла и тъй като на мен ми предстои смяна се чудя какво да избера... първата смяна на масло като направих тва дето изтече беше като водичка... сложих селения 10 40... втората смяна на 8500км майсторът каза че маслото изглеждало добре(тва дето изтече) и пак сложих селения 10 40 само че от 5л пласмасова туба а не от тея малките разфасовки в металните кутии(надявам се да няма разлика в маслото )... сега тука гледам че доста хора казват селения не било добро.... били приклюяили доживот с него и тн... без значение в цената кое бихте ми препоръчали селенич 10 40 , Castrol Magnatec 5w40 Diesel ,Selenia WR (wide range), AGIP SINT Common Rail 5W-40 , Мотул.... Аз бих предпочел селенията единствено защото се препоръчва от производителя..... А и още нещо... има ли смисъл да си промивам двгто и как?
        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
          втората смяна на 8500км майсторът каза че маслото изглеждало добре(тва дето изтече)
          Много ми е интересно това горното! Тоя майстор да не прави лабораторни анализи на око или на вкус?
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Много ми е интересно това горното! Тоя майстор да не прави лабораторни анализи на око или на вкус?
            Еми де да го знам ... май точно на око беше анализа... та сега някой ще ми помогне ли
            Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
            Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
              Еми де да го знам ... май точно на око беше анализа... та сега някой ще ми помогне ли
              Всякакво 10W40 за дизел можеш да сложиш, стига да си отговаря на етикета. Майката му на дизела е навременна смяна, щото една от основните функции на маслото е да го чисти от мизериите и после през пропката.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #37
                Доста неща сте написали, а не сте прочели няколко полезни, според мен, редове - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=4834
                Маслата има спецификации и не е правилно да кажеш, че една марка 10W40 е по-лоша от друга.
                Ако производителят примерно дава масло 5W40, със съответната спецификация, може спокойно да слагате която и да е от изброените марки като спазвате условието да не го карате повече от 8-10 000 км или 1 година. По-интересният въпрос е дали има качествени масла в БГ? Да, има. Едно от тях е МОТУЛ (Проспийд), AGIP (колегата Венци) и т.н. Просто трябва да купувате масло от проверен източник.
                Искам да ви кажа, че в Ауто Италия слагат масла КАСТРОЛ на всички италянки, но това е поради друга причина - защото са мърлячи и правят далавера с официалния сервиз
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Да посъживим темата с маслата
                  Някой слагал ли е на красавицата масло Titan 10w40 на Fuchs с добавка молибденов бисулфит?
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 2002

                  Comment


                  • #39
                    Аз слагам с молибден обаче е ма ЛИКИ МОЛИ. Сега го смених на 12000 км. защото ми се наложиха две ходения Бургас / София / Бургас. Както съм го налял нито количеството мръдна нито цвета. Защото то е със странен цвят. Доволен съм от него.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                    Comment


                    • #40
                      Кратка справка из нета:

                      Какви са преимуществата на маслата с молибден?

                      Става въпрос за твърдите смазочни материали, влизащи в моторното масло и образуващо на металните повърхности слой, намаляващ триенето. Изследванията показват, че такива добавки в маслото са ефективни преди всично в такива промишленни агрегати като лебедка и редуктори с цилиндрови зъби. За високооборотни бензинови двигатели в голяма част от случаите резултатите са отрицателни.

                      Моторното масло с дисулфид молибдена представлява физическа смес, а не химически разтвор. Размерите на твърдите частици на дисулфид молибдена са големи. При работа в двигателя тези частици попадат не само в желаните зони на триене, но и там, където такива добавки са нежелателни, например - в зоната на буталните колела.

                      Смазочните материали, съдържащи дисулфид молибден при високи температури често водят до закоксиране или отлагане на твърди продукти от изгарянето в зоната на буталните колела, което отрицателно влия на работата на цилиндробуталната група. От това произлиза пробив на газ в маслото през зоната на буталните колела, което води до високи термически натоварвания и, следователно до образуване на нежелателни отлагания Този факт обяснява, защо моторните масла, съдържащи дисулфид молибден не се препоръчват от големите автомобилни фирми.




                      mian4o без лоши помисли ама да си сипваш масло което се продава в "Плод и Зеленчук"-а е малко страшничко.
                      Last edited by Linkestis; d.m.y г., 21:30.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от direktor Покажи съобщение
                        Да посъживим темата с маслата
                        Някой слагал ли е на красавицата масло Titan 10w40 на Fuchs с добавка молибденов бисулфит?
                        Купи си някое друго пропусни това
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                          Аз слагам с молибден обаче е ма ЛИКИ МОЛИ. Сега го смених на 12000 км. защото ми се наложиха две ходения Бургас / София / Бургас. Както съм го налял нито количеството мръдна нито цвета. Защото то е със странен цвят. Доволен съм от него.
                          Карам със същото ,сменям на 20 000км,никакви проблеми.То изглежда сиво и мътно когато е ново.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:16.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Аз съм виждал ЖТД на реални 600 000+ км и един собственик, което от магазина още е карано с Лики Моли с молибден... Без ремонт на мотора. Та оттогава и аз карам със същото.
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • #44
                              Колеги аз карам със МЕГУИН(MEGUIN) 10W40 DIZEL. Сменям го на 15000км и всичко е наред. Завода производител му дава до 20000км. Предната смяна я направих на 16000 и на външен вид си беше както го сипах( малко по черно разбира се) не беше мръднало от чертата. Купувам го от проверен човек и знам че е немско а не дубликат. Доволен съм от него и за сега нямам намерение да го сменям.
                              За трансмисионно нямам идея какво, защото е с това което я купих - и сега си е на нивото.
                              sigpic
                              Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                              АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                              Comment


                              • #45
                                Леле, кви са тия 20 000км, 16 000км на смяна...
                                Момчетааа тия 20 000км ги дават в нормална свята държава с нормална хубава нафта а не като нашата ама вие си решавате...
                                На всичкото отгоре полусинтетики по 20 000км...май не си обичате много колите
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X